Garantie en klachten
We doen ons uiterste best om sterke en gezonde planten naar je op te sturen en als je op jouw plant een beestje of een bruin blaadje aantreft, dat kan bij een natuurvriendelijk gekweekte plant. In de winterperiode zie je soms helemaal weinig groen aan de plant, want we kweken de planten op het ritme van de natuur. De planten gaan dus ook in winterrust. Geen zorgen, in de pot vind je een gezond wortelgestel dat straks voor groei en bloei gaat zorgen.
Gaat er toch iets mis? We horen het graag!
1. Klachten over de kwaliteit van geleverde planten ontvangen wij graag zo spoedig mogelijk per e-mail na ontvangst van de planten.
2. Mochten planten tijdens het verzenden beschadigd zijn, dan vragen we je om dit binnen 5 dagen na ontvangst per e-mail te melden. Wij zullen je dan een vervangend exemplaar toesturen.
3. Wij garanderen soortechtheid van de geleverde planten. Mocht de geleverde plant toch niet soortecht blijken, en je meldt dit binnen 5 jaar na levering, dan ontvang je van ons een vervangende plant met dezelfde factuurwaarde als de destijds geleverde plant.
4. De hergroei van de geleverde plant(en) wordt door ons gegarandeerd, mits de plant op de juiste wijze is behandeld en de juiste standplaats heeft. Mochten er desondanks toch problemen optreden met de hergroei van geleverde planten, neem dan contact met ons op, dan kunnen we samen zoeken naar een oplossing voor de ontstane problemen.
Hoe werkt het?
1. Maak een foto van de situatie – Een beeld zegt meer dan duizend woorden, en het helpt ons om de vinger op de zere plek te leggen (of op dat verdorde blaadje).
2. Mail ons – Stuur je klacht met foto naar [email protected]
3. Ontvang onze hulp – Of het nu gaat om een vervanging, een oplossing of gewoon een vriendelijk advies – wij zorgen dat je tevreden bent.